سرهنگ مسعود وحیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اجرای ۲ روزه طرح فاصله گذاری اجتماعی،  پنج هزار وسیله نقلیه کنترل شد و ۲ دستگاه خودرو به پارکینگ انتقال یافت و پنج میلیون ریال هم اعمال قانون شد.

وی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم و مسافران در حوزه استحفاظی شیروان با عوامل انتظامی گفت: مردم باید با پلیس پیش از گذشته همکاری کنند و کسانی که بومی این شهرستان نیستند

برای ورود به شهر خودداری کنند.

وحیدی افزود: بهترین راه برای شناسایی وسایط نقلیه در شرایط فعلی، بیمه نامه است و اگر برای شهروند امکان تعویض پلاک خودرو نبوده و بیمه شان مربوط به شیروان است امکان ورود به شهر را خواهند داشت. در اجرای این طرح در شیروان مسیر میدان خاتم الانبیا کاملا بسته است و تنها مسیر ورودی، میدان امام علی(ع) است.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

بنا بر ابلاغ ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ساعت صفر روز شنبه، نهم فروردین آغاز شده که تا ۱۵ فروردین با هدف به حداقل رساندن تماس های بین مردم و محدودیت در ترددهای بین شهری ادامه خواهد یافت.

طرح فاصله گذاری اجتماعی در خصوص کاهش ترددها در ۱۶ نقطه ایستگاهی خراسان شمالی اجرا می شود.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، شمار مبتلایان کرونا در این استان تا ظهر شنبه، نهم فروردین، به ۲۹۳ نفر و تعداد فوتی‌ها نیز به ۳۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.