سردار علیرضا مظاهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پنج هزار و ۸۳۴ قلم از این مواد مکشوفه پرخطر بوده است، اظهار داشت: در این خصوص ۱۰ نفر از متخلفان نیز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
وی با اشاره به افزایش قابل توجه کشفیات امسال، یادآور شد: این در حالی است که در مجموع سال گذشته ۲۰ هزار و ۷۸۸ عدد مواد محترقه کم خطر و هزار و ۹۷۰ عدد مواد پرخطر کشف شده و ۱۰ متخلف نیز دستگیر شده بودند.

وی تاکید کرد: پلیس با جدیت تمام با افرادی که در چهارشنبه پایان سال برای خود و مردم ایجاد ناامنی کنند برخورد می‌کند و در صورت شناسایی و دستگیری این افراد، خودرو آنها تا پایان تعطیلات توقیف و افراد متخلف توسط مراجع قضایی به مجازات های سنگینی محکوم می شوند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه با تجمعات چهارشنبه سوری برخورد می‌شود، اظهار داشت: در سال های گذشته مکانی برای تجمع مردم به صورت ایمن در نظر گرفته می شد ولی امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا به هیچ وجه امکان تجمع در هیچ مکانی وجود ندارد.
وی از ممنوعیت ورود به بوستان های شهری استان خبر داد و گفت: تمامی ورودی های استان و شهرستان های مختلف نیز با حضور عوامل انتظامی به صورت جدی کنترل می شود.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تا ظهر دوشنبه ۹۷ تن در این استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۶ تن جان خود را از دست داده اند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.