به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده روز شنبه اظهار داشت: در این مدت همچنین چهار هزار و ۱۸۵ مورد تست تب سنجی از مسافران صورت گرفته است.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین مصوبه های استانی و به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، از روز جمعه ورود تمامی خودروهای با پلاک استان های دیگر بجز خودروهای حامل مواد سوختی، فاسد شدنی و امدادی به داخل استان ایلام ممنوع و نسبت به بازگشت خودروهای غیربومی اقدام جدی اعمال شده است.

همتی زاده با بیان اینکه این طرح با همکاری دستگاه های امدادی و نظامی اجرا می شود، اضافه کرد: برای رانندگانی که به این دستورات بی توجهی نکنند جریمه نقدی و توقیف وسایل نقلیه آنها در نظر گرفته شده است.

بر اساس طرح ابلاغی از سوی هیات دولت باید مسافران نوروزی هرچه زودتر به استان های مبدا خود برگردند و از ورود مسافران جدید به داخل استان جلوگیری می شود.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، شمار افرادی که در استان ایلام بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند با احتساب ۲ مورد جدید روز گذشته به ۲۱ مورد رسید.

به گفته دکتر محمد کریمیان، شمار مبتلایان به کرونا نیز طی این مدت با احتساب ۹ مورد جدید از ۲۳۷ نفر به ۲۴۶ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.