علیرضا ملامحمدی‌زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این محل‌های تجمع مانند تاناکورا، غذاخوری‌های بند و مسیر امام‌زاده، مجتمع‌های خرید و فروش خودرو، بازار رو به روی تاناکورا، سومون‌آباد، مهین‌آباد و شهربازی واقع در پارک جنگلی، خانه بازی کودکان، بازار دست دوم فروشی پشت مسجد اعظم و جامع و سایر محل‌های تجمع مردم تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شود.
وی بیان کرد: مصوبه‌های قبلی ستاد مبارزه با کرونا، اعم از ضدعفونی کردن معابر شهری، وسایل نقلیه عمومی، تعطیلی تمامی ورزشگاه‌های خصوصی و دولتی، قلیان سراها، کافی شاپ‌ها ، هفته بازارها، بازار دواب و کنترل ورودی‌های شهر به قوت خود باقی است.
شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

طبق اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی ۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند که تاکنون از این تعداد ۲ نفر فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.