بهنام اتحاد روز یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: واحدهای صنفی شامل تالاهاری پذیرایی و سالن‌های همایش، مراکز عرضه قلیان و آرایشگاه‌های زنانه و مردانه از امروز ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۸ تا اطلاع بعدی تعطیل است.

وی با اشاره به اهمیت سلامت شهروندان و لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان جهرم، ابراز کرد: با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی جهرم و مصوبه شورای تأمین شهرستان جهرم، تمام اصناف یادشده  تعطیلند.

اتحاد افزود: در صورت مشاهده فعالیت این اصناف از تاریخ فوق، واحد متخلف شناسایی و از سوی اماکن نیروی انتظامی پلمب خواهد شد.

رییس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان جهرم اظهار کرد: سامانه شبانه‌روزی ۱۲۴، آماده دریافت گزارش‌ها و شکایت‌های شهروندان  است.‌

با شناسایی ۱۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس ، آمار کنونی مبتلایان استان فارس به ۹۵ نفر رسیده است.تاکنون ۴ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

 بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۷۶ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و کل مبتلایان به این بیماری در  کشور به ۵۸۲۳ نفر رسید. متاسفانه  ، ۲۱ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۵ مورد رسید.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.