کشاورزان شیروانی دهم اسفندماه با ۱۲ دستگاه تراکتور خیابان‌ها،  بوستان‌ها و مناطق حاشیه ای  این شهر را سم پاشی کردند.

امین رضا مرآتی روز دوشنبه در نشست شورای اداری اظهار داشت: باید مراقب سلامت خود و دیگران باشیم اما هنوز تجمع افراد در برخی مکان ها بویژه در فروشگاه های تلفن همراه زیاد است.

وی گفت: توصیه ها و تذکرات داده شده در بخش فروشنده های موبایل موثر نبوده است که احتمال تعطیلی این صنف با توجه به رعایت نکردن توصیه های مسوولان بسیار جدی است.

مرآتی با قدردانی از برخی کسبه بخاطر تعطیلی مغازه های خود افزود: مشتریان نباید حق ورود به سوپر مارکت ها را داشته باشند و هر کسبه ای که رعایت نکند پلمب می شود.

فرماندار شیروان در ادامه گفت: هیچ بانکی حق زنگ زدن به مشتریان خود بابت پرداخت اقساط را ندارد زیراکه شرایط اقتصادی مردم مطلوب نیست.

مرآتی نوبت دهی بانک ها برای مشتریان پیش از مراجعه به بانک، تعطیلی ورودی امام زاده حمزه رضا و افزایش ساعات پخت برخی از نانوایی های این شهرستان را از جمله اقدامات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا دانست.

 وی افزود: هم اکنون ایستگاه های غربالگری در روستاها برپا شده و سه سالن ورزشی هم برای بستری بیماران اختصاص یافته است.

وی با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر سیلابی شدن مسیل و رودخانه ها در ایام نوروز افزود: دستگاه های خدمات رسان باید آماده باشند و مرخصی افراد در دستگاه های مرتبط  لغو شود.

مراسم شورای اداری شیروان در محل سالن ورزشی کارگران برگزار شد.

بر اساس اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تا دیروز - یکشنبه- ۵۲ تن در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده و ۵ نفر نیز جان باخته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.