سرهنگ مقصود رستگار روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری تعداد زیادی دستکش لاتکس قاچاق در تعدادی از باربری های شهرستان بجنورد، کارآگاهان پلیس با هماهنگی مقام قضایی اقدام به بازرسی از تعدادی از باربری ها و رصد خودروهای حمل بار در سطح شهر و جاده های مواصلاتی کردند که در این عملیات ۱۴ کارتن حاوی ۱۸ هزار و ۱۶۰ جفت دستکش لاتکس به ارزش ۱۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کشف شد.
وی با بیان اینکه اقلام کشف شده به معاونت غذا و دارو و همچنین بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد تحویل شده، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
نگرانی از شیوع ویروس کرونا در چند روز اخیر موجب نایاب شدن اقلام بهداشتی نظیر ماسک، ژل و مواد ضدعفونی کننده در داروخانه ها و فروشگاههای خراسان شمالی شده و جوی از وحشت و هراس را در میان مردم و خانواده ها ایجاد کرده است.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شمار مبتلایان بیماری کرونا در استان خراسان شمالی تا روز چهارشنبه - امروز - به ۴۵ نفر رسیده است و تاکنون مرگ ۲ نفر نیز بر اثر این بیماری در استان قطعی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.