به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی فرمانداری شهریار؛ «نورالله طاهری» در اطلاعیه ای اعلام کرد: مردم شریف و فهیم شهرستان شهریار با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحرانی شدن آن در کشور و به نسبت در شهرستان شهریار با توجه به اینکه درصد مرگ و میر کرونا ویروس به نسبت برخی بیماری‌ها مانند آنفولانزا زیاد نیست و لیکن شیوع بیماری بسیار سریع و پیشرونده است و این در نهایت به معنای بالا رفتن میزان ابتلا و به مراتب افزایش مرگ و میر خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده: بدین وسیله ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری شهریار، رسماً شهرستان شهریار را از لحاظ شیوع بیماری در شرایط هشدار اعلام می‌کند و از مردم فهیم و مسولیت ‌پذیر تقاضا دارد با رعایت بهداشت، خودکنترلی و بویژه در خانه ماندن را برای حفظ سلامتی خانواده‌ها جدی بگیرند.

همچنین کسبه محترم، فروشندگان اقلام غیر ضروری و بازاریان هم حتی الامکان با تعطیلی محل کسب و یا محدودیت فعالیت‌های صنفی از سلامتی خود، خانواده‌هایشان و مردم محافظت کنند.

فرماندار شهرستان شهریار تاکید کرد: نهایتاً چنانچه هشدارهای جدی گرفته نشود و مردم همچنان در کوچه و خیابان‌ها تردد کنند، ناگزیر به اعلام وضعیت قرمز و اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های قانونی در تردد شهروندان، خودروها و ... خواهیم شد و همکاری و توجه به توصیه‌های بهداشتی به صورت جدی مورد انتظار است.

شهرستان شهریار در جنوب غربی پایتخت واقع شده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۷ هزار و ۱۶۱ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۳۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲هزار و ۳۹۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.