مجید الهی راد روز دوشنبه با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری به‌صورت غیرحضوری برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: با توجه به محدودیت های بهداشتی امیدواریم نیکوکاران عزیز مشارکت های خود را به سمت پرداخت های نقدی و غیر حضوری ببرند.

وی افزود: تنها ۲میلیارد ریال از  کمک های انجام شده نقدی است و باقی مانده کالاهایی اهدایی شامل گوشت، برنج و پوشاک و سایر لوازم است که به دلیل مراقبت های بهداشتی در حال حاضر امکان توزیع آن وجود ندارد، لذا از نیکوکاران عزیز خواهشمندیم کمک های خود را به صورت نقدی به روش های نوین پرداختی کمیته امداد اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان ضمن قدردانی از نیکوکاران بومی و غیربومی که همیشه با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به‌عنوان بازویی توانمند در کنار کمیته امداد حضورداشته‌اند، بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق روش‌های نوین بی‌واسطه و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مددجویان برسانند و این نهاد نیز کمک‌های مردمی را در اسرع وقت به دست محرومان تحت حمایت این نهاد می‌رساند.
بیش از ۵۹ هزار و ۲۳۷ خانوار با جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر در استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.