این در حالی است که مسوولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، علیرغم تماس های مکرر خبرنگار ایرنا، نه تنها از اظهار نظر در این خصوص که حتی از پاسخ دادن به تلفن خود نیز خودداری می کنند.

این در حالی است که با توجه به عدم پاسخگویی این دانشگاه، خبرنگاران استان بارها درخواست معرفی یک سخنگو از دانشگاه علوم پزشکی برای اعلام آمار و اطلاعات در خصوص وضعیت استان در خصوص شیوع این ویروس در منطقه و اقدامات صورت گرفته را داشته اند ولی تا کنون این درخواست اجابت نشده است.

بنا به دستور استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، قرار بود سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان هر شب ساعت ۲۰ در بخش خبری شبکه اترک به ارائه آخرین اطلاعات در خصوص این بیماری بپردازد، که این امر نیز تنها یک شب عملی شد و ادامه نیافت.

پاسخگو نبودن مسوولان استان خراسان شمالی به رسانه ها در خصوص شرایط استان و آخرین آمار و اطلاعات از میزان ابتلای مردم این منطقه به ویروس کرونا در حالی است که بیشتر مراکز استانهای کشور و حتی شهرستان های اقماری آنان، مردم و رسانه ها را محرم دانسته و برای جلوگیری از داغ شدن بازار شایعات، بدون پروا و پرده پوشی، هرروزه آخرین اطلاعات این بخش را با مردم در میان می گذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.