سردار علیرضا مظاهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر شد که در بررسی سوابق فرد مورد نظر چندین فقره سابقه سرقت کامیون در شهرستان های مشهد و نیشابور وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل اختفای این متهم تعداد زیادی قطعات و تجهیزات کامیون کشف و ضبط شد، ادامه داد: متهم در یکی از این سرقت ها یک دستگاه کامیون را که حامل ۲۳ تن میلگرد بود به سرقت برده و محموله مزبور را نیز در مکانی دیگر به فروش رسانده بود.

وی افزود: در این رابطه ۹ نفر مالخر نیز شناسایی شدند که با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: در روند تکمیل این پرونده تاکنون ۵ نفر شاکی نیز شناسایی شده اند.

سردار مظاهری در پایان یاد آور شد: شهروندان و خصوصا دارندگان وسایل نقلیه همواره باید نکات ایمنی در نگهداری از اموال خود را با جدیت در دستور کار قرار دهند و در صورت مواجه با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان ۲۵ هزار نفری گرمه با گستره ۲ هزارو ۴۰۷ کیلومتر مربع در جنوب غربی خراسان شمالی واقع است که با استان های سمنان و گلستان همسایه است.

این شهرستان دارای ۳ شهر، ۲ دهستان و ۱۵ روستا است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.