به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی پورغلامحسین روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۹۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر در بروجرد کشف و ضبط شده است که  نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۰ درصد رشد داشته است.

وی اظهار داشت: در سال جاری ۹۲۵ فقره انواع سرقت‌ها کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: در این راستا تعداد ۵۱۸ نفر سارق دستگیر که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.

سرهنگ پور غلامحسین افزود: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۳۴ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز و ۲۳ هزار و ۸۰۷  عدد انواع قرص روانگردان در بروجرد کشف شده است که کشفیات قرص های روان گردان نسبت به سال گذشته ۹۳ درصد رشد داشته است.

وی اظهار داشت: همچنین در ۶ ماهه ابتدای سال جاری یک هزارو ۸۹۴ معتاد متجاهر دستگیر و تحویل به کمپ های ترک اعتیاد شده اند و ۳۲۶ قاچاقچی  و خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به اینکه سه هزار و ۴۰۸ نفر در کل جرائم به وقوع پیوسته در بروجرد دستگیر شده اند گفت:  در نیمه نخست امسال قاتل فراری که در خیابات تختی بروجرد اقدام به قتل جوانی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ پور غلامحسین افزود: تصادفات درون شهری در بروجرد در ۶ ماهه نخست امسال ۲۷ درصد کاهش و امار مجروحین تصادفات نیز ۳۲ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست امسال ۶۸ فقره جرائم اینترنتی به همت پلیس فتا در بروجرد کشف و مجرمان نیز دستگیر شده اند.

وی با اشاره به انجام  ۳۳ طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان بروجرد گفت: در این راستا ۱۶ باند سرقت منزل، یک باند هفت نفره سرقت احشام دستگیر شده اند.

وی بیان کرد: در ۶ ماهه امسال هشت باند تهیه  و توزیع مواد مخدر متلاشی شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصدرشد داشته است.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به اینکه دستور قضایی برای برخورد با افرد بدحجاب و بی حجاب و سگ گردان از سوی قوه قضاییه صادر شده است، گفت: پلیس در صورت مشاهده افراد بدحجاب و بی حجاب و سگ گردان با آنان برخورد قاطع خواهد کرد.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.