سرهنگ محمد صادق پیروزی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای افزایش امنیت اجتماعی، آرامش جامعه و رفاه حال مردم، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری یگان پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرا می‌شود.

وی افزود: در همین خصوص، کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال شامل پنج دستگاه تلویزیون،  ۲ هزار و ۷۹ قلم لوازم آرایشی از ۲ دستگاه خودروی پژو، دستگیری  ۲ نفر در این ارتباط و ارسال پرونده آنها به مراجع قضایی، صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی بیجار ا ضافه کرد: کشف و ضبط ۳۴۱ ثوب البسه قاچاق به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال که در یک دستگاه خودروی سواری جاسازی شده بود از دیگر دستاوردهای این طرح در چند روز گذشته است.

او یادآور شد: کشف ۴۷۸ گرم مواد مخدر با دستگیری ۱۰ عامل توزیع، پاکسازی نقاط آلوده شهرستان، توقیف هفت دستگاه خودروی سواری و ۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف، بازدید از واحدهای صنفی و کشف یک تُن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق و همچنین کشف و ضبط سه هزار و ۵۲۰ نخ سیگار خارجی قاچاق از جمله موارد ثبت شده در قالب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی است.

سرهنگ پیروزی تاکید کرد: محل اختفای اعضای باند سرقت احشام که در بیجار مرتکب ۲ فقره سرقت دام شده بودند با رصد اطلاعاتی پلیس در یکی از روستاهای دور افتاده شهرستان سنندج شناسایی شد و اعضای این باند دستگیر و پس از ارجاع به پلیس آگاهی بیجار، پرونده آنها به مراجع قضایی تحویل شد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.