سرهنگ سلمان حیدری روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه با سوداگران مرگ موفق شدند این میزان مواد مخدر را از اعضای یک شبکه اصلی توزیع‌کننده عمده موادمخدر کشف و ضبط کنند.

وی افزود:  این محموله از ۲ نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده موادمخدر در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان و از داخل یک دستگاه خودرو سواری کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: در این ارتباط یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس توقیف و ۲ نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده عمده نیز دستگیر شدند که پرونده آنان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی بوکان با بیان اینکه مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: در طول یک ماه گذشته تیم‌های عملیاتی این انتظامی بیش از ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ضبط کرده‌اند.

از ابتدای امسال تاکنون حدود ۷۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان در این شهرستان کشف و ۲ شبکه توزیع و قاچاق این مواد نیز منهدم شد.

از مجموع انواع موادمخدر کشف شده در شهرستان بیش از ۹ کیلوگرم آن از نوع شیشه بوده و ۵۰ کیلوگرم نیز از نوع پیش‌ساز شیشه بوده‌است.

بوکان به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شمال به غرب کشور و نزدیکی به شهرهای مرزی یکی از محل‌های گذر مواد مخدر به شهرهای عمقی کشور است؛ این شهرستان در فاصله ۱۹۶ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.