مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در جریان بازدید از خانه جوان بجنورد از سازمان‌های مردم نهاد به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت یاد کرد و هدف دولت از ایجاد و توسعه سمن ها را برقراری تعامل منطقی بین دولت و مردم برشمرد.
وی با اشاره به افزایش سمن ها از ۱۰۰ مورد در ابتدای دولت یازدهم به دو هزار و ۶۰۰ سمن در حال حاضر، اظهار داشت: نکته قابل توجه آن است که خود سمن ها با دستگاه های اجرایی ارتباط خوبی دارند و انتقادات و پیشنهادهای خود را راحت تر به آنها ارائه می دهند و از طرفی راحت تر هم با مردم صحبت می کنند.
سلطانی فر از سمن ها به عنوان ابزار مردم سالاری دینی یاد کرد و گفت: همین امر باعث شده در ناآرامی های دیماه سال ۹۶ و نیز آبان امسال از میان جمعیت افزون بر ۳۰۰ هزار نفری اعضای سمن ها، حتی یک نفر نیز درگیر این ماجراها نشده که به دستگیری و یا زخمی شدنش انجامیده باشد.

وی خاطرنشان کرد: وجود امکان بیان راحت خواسته ها و مطلع بودن از سیاست های دولت باعث شده تا اعضای سمن ها ضرورتی نبینند که برای بیان خواسته ها و انتقادهای خود به خیابان بیایند.
وزیر ورزش و جوانان، تربیت کادر مدیریتی آینده کشور را از مهمترین اهداف توسعه سمن ها دانست و گفت: در این راستا آموزش های لازم برای کسب تجربه به اعضا داده می شود تا ضمن تعامل با مسوولان بتوانند آموخته های خود را افزایش داده و در آینده سکان اجرایی کشور را در دست گیرند.
سلطانی فر در ادامه از انتخابات پیش رو به عنوان یک رفراندوم ملی یاد کرد و افزود: در انتخابات مردم نشان می دهند که اصل نظام را قبول دارند و تعیین سرنوشت خود را از طریق انتخابات دنبال می کنند.
وی ابراز امیدواری کرد که با شور و شعف موجود در جوانان، در انتخابات آینده مجلس نیز شاهد حضور پررنگ مردم، به ویژه جوانان در پای صندوق های رای باشیم.
سلطانی فر در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان در خراسان شمالی؛ اظهار داشت: این خطه از قطب های مهم کشتی کشور است و با زیرساخت هایی که در حال آماده سازی است و استعدادهای خوبی که دارد می تواند در آینده شاهد رویدادهای مهم دیگری در بخش بین المللی باشد.
وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به خراسان شمالی از مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره بجنورد، خانه ژیمناستیک و خانه جوان بجنورد دیدن کرد و بر اساس برنامه عصر امروز در محل مسابقات جهانی کشتی نیز حضور خواهد یافت.

ششمین دوره مسابقات جام باشگاه های کشتی آزاد و فرنگی جهان که از دیروز با رقابت کشتی گیران فرنگی کار آغاز شده بود، امروز در رشته آزاد دنبال می شود که جمعه شب به کار خود پایان می دهد.

در این رویداد بین المللی ورزشی علاوه بر تیم‌های بازار بزرگ ایران، اترک خراسان شمالی، سیناصنعت ایذه، گهرزمین سیرجان و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به عنوان نمایندگان کشتی ایران،  چند تیم باشگاهی از چین، قرقیزستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و هند در رشته های آزاد و فرنگی رقابت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.