علی اکبر طهماسبی، سه‌شنبه شب در گفت و گو با برنامه شبهای اترک سیمای استانی خراسان شمالی با اظهار شگفتی از این اقدام، اظهار داشت: تاکنون در کشور کمتر سابقه داشته که مردم برای دیدن مسابقات کشتی ناگزیر به خریداری بلیت شده باشند، اما این اقدام در خراسان شمالی صورت گرفته است.

دارنده سوت طلایی مسابقات جهانی با اشاره به علاقه مردم خراسان شمالی به رشته کشتی، تعیین قیمت ۲۰۰ هزار ریالی برای بلیت این مسابقات را بالا دانست و تاکید کرد: با هرگونه بلیت فروشی در رویدادهای کشتی مخالف هستم، زیرا در واقع تماشاگران سرمایه اصلی این رشته اند و ما به عنوان مسوولان، باید تلاش کنیم حتی با ارائه خدماتی نظیر سرویس رفت و آمد رایگان، به منظور رشد و توسعه کشتی، طرفداران و تماشاگران این رشته را افزایش دهیم.
طهماسبی افزود: افزایش علاقه مندان این رشته رشد انگیزه ها و استعدادها را در پی دارد و اگر مسوولان استان به دنبال توسعه این رشته ورزشی هستند، باید ورزش دوستان این رشته را حفظ کنند.
رئیس اسبق کمیته داوران و داور ۲ دوره کشتی المپیک با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت تیم اترک خراسان شمالی در این مسابقات، گفت: کسب نشان در رویدادهای ورزشی، ابتدای راه موفقیت است و هنر در حفظ نشان و ادامه این مسیر است.
طهماسبی از ترکیب تیم بومی و جوان اترک ابراز خوشحالی کرد و گفت: امیدواریم همه تیم های کشور همانند تیم اترک به ورزشکاران بومی خود تکیه کنند ولی برای کسب نتیجه در رویداد بین المللی، ترکیب تیم باید در یک روند بلندمدت چیده شود و کشتی گیران تجربه کافی را کسب کرده باشند.
به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی دیروز در نشستی با خبرنگاران، ضمن رد نگاه اقتصادی و درآمدزایی در تعیین هزینه بلیت تماشای مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان، گفت بود: هزینه در نظر گرفته شده برای تماشای این رقابت ها با هماهنگی فدراسیون کشتی صورت گرفته است و در این بین نگاه نظارتی و مدیریت سالن ورزشی مطرح است.

کورش بهادری افزوده بود: از ظرفیت ۱۵۰۰ نفری سالن ورزشی دانشگاه بجنورد، محل برگزاری کشتی ها، تنها ۷۰۰ بلیت به فروش می رسد و بقیه گنجایش سالن برای پذیرایی پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی، جانبازان و ایثارگران و دیگر مهمانان منظور شده است.

ششمین دوره مسابقات جام باشگاه های کشتی آزاد و فرنگی جهان که از امروز با ورود تیم های شرکت کننده در بخش فرنگی آغاز شده تا ۲۹ آذر در بجنورد ادامه دارد.

طبق اعلام صورت گرفته در این رویداد بین المللی ورزشی علاوه بر تیم‌های بازار بزرگ ایران، اترک خراسان شمالی، سیناصنعت ایذه و گهرزمین سیرجان به عنوان نمایندگان کشتی ایران، ۵ تیم باشگاهی از کشورهای چین، قرقیزستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان و هند در رشته های آزاد و فرنگی به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش ایرنا، مسابقات مزبور علاوه بر پخش زنده تلویزیونی در سیمای استانی، به صورت همزمان در ۶ سینمای خراسان شمالی شامل سالن های گلشن، عمیق و داریوش بجنورد، نسیم اسفراین، غدیر شیروان و سینما اندیشه آشخانه برای علاقه مندان نمایش داده می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.