عباس جدیدی روز جمعه در حاشیه مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکثر کشورهای شرکت کننده در مسابقات کشتی گیران خوبی همراه داشتند و همین عامل نیز باعث شد تا مسابقات از کیفیت مطلوب برخوردار باشد.
وی افزود: کشتی گیران کشورمان نیز چهره موفقی در مسابقات بین المللی جام تختی از خود نشان دادند به گونه ای که می توان روی آن ها در مسابقات پیش رو حساب باز کرد.
جدیدی همچنین وضعیت کشتی کرمانشاه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: این استان از قدیم کشتی گیران خوبی داشته و هم اکنون نیز چند ملی پوش دارد که در مسابقات جام تختی هم صاحب مدال شدند.
قهرمان سابق جهان و دارنده مدال نقره المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا در ادامه با تقدیر از هواداران پرشور کرمانشاهی، گفت: آن ها سرمایه های اصلی ورزش استان هستند که عاشقانه ورزشکاران و هموطنان خود را در مسابقات تشویق می کردند.
وی گفت: من در خیلی از کشورها حضور یافته و کشتی گرفته ام اما به جرات می توانم ادعا کنم چنین هواداران پرشور و در عین حال با فرهنگی را کمتر دیده ام.
مسابقات جام تختی طی روزهای 18 و 19 بهمن در کرمانشاه با حضور 147 کشتی گیر از 10 کشور برگزار و در پایان تیم های ایران با 215 امتیاز، آذربایجان با 112 امتیاز و قرقیزستان با 104 امتیاز به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.