مسعود بهمنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها از 22 آذر جاری به مدت 2 روز در سالن یادگار امام (ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهر بابل و با حضور 2 تیم ایرانی و 6 تیم خارجی برگزار شد.
وی، اظهار داشت: میثم نصیری که تجربه حضور در مسابقات برون مرزی و بازیهای المپیک ریو را در کارنامه ورزشی خود دارد در قالب تیم کشتی آزاد بیمه رازی و در وزن 56 کیلوگرم توانست مقام نخست را کسب کند.
بهمنی افزود: اکبر نصیری از داوران درجه یک بین المللی زنجان نیز در این پیکارها که با شرکت تیم های ایران، مجارستان، ترکیه، گرجستان، اوکراین، قرقیزستان و هندوستان، برگزار شد، به عنوان داور حضور داشت.
وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها تیم بیمه رازی بابل قهرمان شد و تیم های ترکیه و پاس ستارگان ساری، نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
به گزارش ایرنا، میثم نصیری پیش از پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در بابل، در چهار دوره مسابقه جام جهانی، یک دوره جهانی و سه دوره رقابت آسیایی شرکت داشته است.
در رقابت های کشتی جام جهانی که 2012 در باکو آذربایجان، 2014 و 2016 در لس آنجلس آمریکا و 2017 در کرمانشاه ایران برگزار شد موفق به کسب نشان طلا در وزن 65 کیلوگرم شد.
در مسابقات آسیایی 2017 کشورهای اسلامی که در باکوی آذربایجان برگزار شد به نشان طلا و در 2017 دهلی نو و 2016 بانکوک تایلند، نیز به ترتیب به مدال برنز و طلا دست یافت.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.