به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید بنی تمیم روز جمعه در حاشیه مسابقات کشتی جام تختی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کرمانشاه از دیرباز یکی از استان های پیشرو در بحث کشتی بوده و قهرمانان زیادی را تحویل کشورمان داده است.
وی ادامه داد: در چند سال اخیر نیز کرمانشاه پس از سپری کردن یک دوره افول جایگاه خوبی بدست آورده و توانسته بازهم خود را بین قدرت های کشور قرار دهد.
بنی تمیم افزود: برخورداری از چند ملی پوش در اوزان مختلف و موفقیت های کشتی کرمانشاه در عرصه تیمی بیانگر این است که کرمانشاه به روزهای اوج خود برگشته و به طور قطع می تواند موفق تر از این هم عمل کند.
سرپرست فدراسیون کشتی در ادامه از میزبانی کرمانشاه در جام تختی قدردانی کرد و گفت: همانگونه که انتظار می رفت این مسابقات در شرایط خوبی برگزار شد و تیم ها و نفرات شرکت کننده از نحوه میزبانی راضی بودند.
وی ادامه داد: مسابقات جام تختی با حضور هزاران هوادار پرشور کرمانشاهی و همچنین مسئولان ارشد این استان به خوبی برگزار شد و مشکلی هم در طول برگزاری رقابت ها ایجاد نشد.
بنی تمیم افزود: کشتی های خوبی در جام تختی برگزار شد و چهره های خوبی در مسابقات معرفی شدند که حتما از وجود آن ها در مسابقات جهانی و بین المللی پیش رو استفاده خواهد شد.
مسابقات جام تختی طی روزهای 18 و 19 بهمن در کرمانشاه با حضور 147 کشتی گیر از 10 کشور برگزار و در پایان تیم های ایران با 215 امتیاز، آذربایجان با 112 امتیاز و قرقیزستان با 104 امتیاز به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.