به گزارش ایرنا؛ سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: در این جشنواره که پس از ماه صفر با شرکت ۸ اثر نمایشی برگزار می شود پس از بجنورد، هنرمندان اسفراینی با سه اثر بیشترین مشارکت را دارند و تئاتری های شیروان نیز یک اثر خود را ارائه خواهند کرد.

وی افزود: نمایش"مارکو" به کارگردانی محمد داورپناه، "هوای گندم" به کارگردانی نریمان محزون، نمایش "ببخشید مزاحم شدم" به کارگردانی سعید نیستانی و "همیشه همه چیز یه جور نیست" به کارگردانی امیرحسین روحانی از بجنورد در این جشنواره به نمایش درمیآیند.

ابوالحسن حیدری افزود: همچنین "سوپ بوقلمون" به کارگردانی محسن بیدوازی، "پلی از جنس شیشه" به کارگردانی زهرا رحیمی و نمایش "خون و ماتیک" به کارگردانی محدثه الیاسی از اسفراین در این جشنواره با دیگر آثار برگزیده رقابت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: همچنین نمایش "بالستیک زخم" به کارگردانی غلامرضا یوسفی از شیروان در این جشنواره اکران خواهد شد و نمایش "فاخته" نیز به عنوان مهمان در چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر استان حضور خواهد داشت.

وی یادآور شد: در مجموع تنها امکان نمایش ۶ اثر برتر در این جشنواره وجود دارد و ۲ مورد از این آثار در صورت امکان به نمایش در می آیند.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آثار برگزیده این دوره از جشنواره توسط هیات داوران متشکل از علیرضا صمدی شادلو، محمد شاکری و ابوالقاسم یزدانی انتخاب شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.