امید خاکپور روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طراحان برای شرکت در این فراخوان باید ابتدا شرایط و مقررات شرکت در این مسابقه را به صورت کامل مطالعه و در صورت تایید، فرم ثبت‌نام را تکمیل و به همراه فایل آثار به پست الکترونیکی «AWTPA.theater@gmail.com» با عنوان «پوستر جشنواره تئاتر استانی»  ارسال کنند.

وی با بیان اینکه شرکت در این فراخوان برای عموم آزاد است، گفت: آثار ارسالی باید با موضوع جشنواره تئاتر همسو باشد.

وی با اشاره به اینکه هر طراح می‌تواند با ارایه حداکثر سه اثر در این فراخوان شرکت کند، اضافه کرد: طراحان باید از عنوان «سی‌ویکمین دوره جشنواره» در طراحی آثار استفاده کنند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌غربی بیان کرد: استفاده از لوگوی «اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «انجمن هنرهای نمایشی» نیز در طراحی آثار الزامی است.

خاکپور با اشاره به ابعاد آثار ارسالی گفت: پوسترها باید به‌صورت عمودی و در ابعاد ۳۵*۵۰ و با رزولوشن ۳۰۰dpi  بارگذاری شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه به اثر منتخب دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ نقدی به عنوان جایزه اختصاص می‌یابد، افزود: شرکت کنندگان تا ۲۰ مهر سال جاری فرصت دارند تا آثار خود به پست الکتورنیکی این جشنواره ارسال کنند.

سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استانی با اجرای آثار منتخب، آبان سال جاری در ارومیه برگزار می‌شود. انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی در شهرستان های ارومیه، خوی، میاندوآب، ماکو، نقده، ماکو، تکاب، مهاباد و بوکان فعالیت دارد؛ ۲۱ گروه نمایشی ثبت شده در آذربایجان غربی وجود دارد که از این میان ارومیه با ۶ گروه و خوی با پنج گروه به ترتیب بیشترین گروه های نمایشی را به خود اختصاص داده است.

در سال های اخیر فعالیت پایدار گروه های نمایشی در کنار تلاش برای افزایش امکانات سخت افزاری به اعتلای هنر تئاتر در این منطقه انجامید و اجرای ده ها نمایش در هر سال و راهیابی گروه های نمایشی به جشنواره های مختلف ملی از پویایی تئاتر در این منطقه حکایت دارد.

۹۹۳۹/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.