رئیس گروه هنری سینمایی و سمعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: نمایش خیابانی «منذور» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین شکرگزار و سرپرستی گروه تئاتر مهر و ماه استان البرز توانست دراین جشنواره جایزه کسب کند.
سارا بهراد افزود: محمد نادری از البرز دربخش تندیس و آهنگسازی نمایش منذور موفق به کسب دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره شد.
وی اضافه کرد: در بخش طراحی فضا ملیحه دهقانی از البرز برگزیده شد و سید پویا امامی نیز از البرز رتبه دوم بازیگری مرد را به صورت مشترک کسب کرد.
بهراد ادامه داد: نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و حمایت بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمان از تاریخ ٢٥لغایت ٢٨ آذر ماه برگزار شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از انتشار فراخوان چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان البرز خبر داد.
بهراد گفت: چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان البرز از بیست و چهارم تا سی ام بهمن ماه همزمان با سی و چهارمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برگزار می شود.
وی اضافه کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ارسال کنند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.