عبدالحسین رحمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دبیرخانه جشنواره تئاتر ملی مرصاد پس از بررسی ۸۷ اثر نمایش صحنه ای که به این جشنواره ارسال شده بود در نهایت ۱۲ اثر را جهت رقابت در این جشنواره انتخاب کرد.

وی ادامه داد: از مجموع نمایش های راه یافته نمایش صحنه ای زوو از استان ایلام به کارگردانی افسانه محمدی با موضوع ایثار و شهادت با رای هیات داوران مجوز شرکت در این جشنواره را گرفت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با بیان اینکه افسانه محمدی به همراه پریسا یارمحمدیان و علی شکری در این نمایش ایفای نقش می کنند افزود: حسین (امیر) بشیری آهنگساز این اثر بوده و سجاد ذوالفقاری طراحی پوستر و بروشور ، علی شکری طراح صحنه، جلال هواسی فر طراح نور و افسانه محمدی طراحی لباس این نمایش را بر عهده دارند.

رحمتی اظهار کرد: هیات انتخاب این دوره از جشنواره در بخش صحنه‌ای کامران شهلایی نمایشنامه نویس، کارگردان تئاتر و عضو کانون نویسندگان خانه تئاتر، عبید رستمی بازیگر، نویسنده و کارگردان و مجید حسینی محقق، نویسنده، کارگردان و بنیانگذار انجمن نمایش اسلام آباد غرب هستند.

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد از ۱۲ تا ۱۶ مرداد ماه جاری به میزبانی استان کرمانشاه (شهر اسلام آباد) برگزار می شود.

افسانه محمدی از هنرمندان برجسته استان ایلام در حوزه نمایش است که تاکنون در جشنواره های تئاتر در سطح ملی، استانی و منطقه ای موفق به کسب عناوین مختلف شده است.

۷۱۷۱/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.