به گزارش ایرنا عبدالعلی علی عسکری، شامگاه یکشنبه در آیین پایانی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان های صدا و سیما در بجنورد، با اشاره به توطئه های فراوان دشمنان علیه ایران اسلامی، اظهار داشت: با وجود این، همیشه تلاش دشمنان به شکست منتهی شده زیرا که ملت ایران هرگز فریب بدخواهان و دشمنان را نمی خورد.
وی با اشاره به تحریم های ظالمانه اعمال شده توسط دشمن، افزود: تحریم ها فرصتی برای افزایش تولید ملی و تقویت روحیه مقاومت شد تا بتوانیم اقتدار و عظمت خود را حفظ کنیم و یقینا ملت ما در سایه مقاومت به آرمان های بلند خود می رسد.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه دشمن همواره از طریق رسانه های مختلف و فضای مجازی سعی در تخریب افکار عمومی و ایجاد یاس و ناامیدی و آشوب در کشور دارد، اظهار داشت: سازمان صدا و سیما در برابر هجمه های دشمنان برنامه های خوبی دارد تا افکار عمومی را در این جنگ نابرابر حفظ و یاری کند.
علی عسکری با بیان اینکه روحیه مقاومت از طریق رسانه ها به مردم‌ منتقل می شود، گفت: اقدامات رسانه ها در این راستا بسیار مهم و تاثیرگذار است تا نگذارند دشمنان در کار خود موفق شوند.

دشمن تلاش دارد رسانه ملی را از مرجعیت بیندازد
وی با بیان اینکه نقش رسانه ملی در حفظ اندیشه مقاومت بی بدیل و بی نظیر است، اظهار داشت: دشمن هم به این ظرفیت آشنا است بنابراین تلاش دارد این رسانه را از مرجعیت بیندازد و چون موفق نشد در عملیات روانی خود شکست خورد.
وی هدف دشمن از براندازی مرجعیت صدا و سیما را بی اعتماد کردن مردم دانست و گفت: با این وجود رسانه ملی بیش از ۸۰ درصد دیده شده و درصد بالایی از اعتماد مردم را با خود دارد.
وی با بیان اینکه دشمنان بدانند تهدیدات آنها برای ضربه زدن به رسانه ملی جواب نمی دهد، خاطرنشان کرد: رسانه ملی هم برای حفظ اعتماد باید زبان مردم باشد و در استان ها تلاش کند تا حرف مردم را بزند و دولتمردان نیز از این طریق خدمات خود را شرح داده و مشکلات مردم را برطرف کنند.
وی این امر را در افزایش مشارکت و سرمایه اجتماعی مردم بسیار تاثیرگذار خواند و گفت: رسانه باید همواره در خدمت مردم و دولت باشد تا نقش مثبت خود را به خوبی ایفا کند.

بیانیه گام دوم انقلاب، منشور راهبردی کشور

علی عسکری، بیانیه گام دوم انقلاب را منشوری بسیار راهبردی برای حال و آینده کشور دانست و افزود: رسانه های استانی باید این بیانیه را به عنوان برنامه مرجع برای مردم شرح دهند و در این زمینه عقب نمانند و جدی تر کار کنند.
وی با اشاره به تشکیل ستاد رونق تولید در صدا و سیما، خواستار تشکیل این ستاد در استان ها شد و اظهار داشت: ماهیت مقاومت و انقلاب ما فرهنگی است و دشمنان برای تخریب ما به دنبال تخریب فرهنگ در بین جوانان و دختران و پسران ما هستند.
وی با تاکید بر مراقبت از فرهنگ، خاطرنشان کرد: تخریب خانواده ها هدف اول دشمنان است و باید با کار فرهنگی فرزندان خود را حفظ و نقشه های دشمنان را برملا کنیم تا در دام آنان نیفتند.
رئیس سازمان صدا و سیما، انتخابات مردمی را از افتخارات جمهوری اسلامی دانست و گفت: مراکز استانی صدا و سیما باید برای مشارکت بیشتر مردم در این عرصه تلاش کنند و در کنار حفظ بی طرفی، نخبگان و دلسوزان را به جامعه معرفی کنند.
علی عسکری با اشاره به برنامه ریزی و برنامه سازی برای جوانان در آنتن رسانه، اظهار داشت: باید برای انعکاس و رفع نیازمندی های جوانان بیشتر کار کنیم.

بیست و دومین جشنواره سراسری تولیدات مراکز استان های سازمان صدا و سیما از ۲۵ تا ۲۷ مردادماه در خراسان شمالی برگزار شد.
ط/۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.