معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های سراسر کشور به میزبانی مرکز استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ولی الله حیاتی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان های صدا و سیما با بیان اینکه در این جشنواره تمام ظرفیت های استان خراسان شمالی به تصویر کشیده می‌شود، گفت: این جشنواره فرصتی استثنائی و بی‌نظیر است که تمام توانمندی‌های خراسان شمالی در آن به نمایش گذاشته شود. 

وی افزود: استان خراسان شمالی در مسیر توسعه قرار دارد و از ظرفیت های سرمایه گذاری بی نظیری برخوردار است از بستر مناسبی برای توسعه پایدار بهره می برد.

حیاتی اظهار کرد: خراسان شمالی سابقه زیادی در زمینه فرهنگ و قومیت های مختلف دارد که این یکی از مهمترین مولفه های جشنواره است.

وی تصریح کرد: تمام دستگاه های استان برای استفاده حداکثری از این جشنواره همکاری و همراهی لازم را انجام دادند تا بتوان از آن بعنوان فرصتی برای سرمایه گذاری استان بهره برد.

حیاتی با اشاره به اینکه در این جشنواره تمامی شهرستان های استان تحت پوشش برنامه قرار خواهند گرفت، گفت: بر اساس تاکید استاندار به صرفه جویی بسیار و ساده برگزار شدن جشنواره تعداد مهمانان به ۷۰۰ نفر رسیده است.

حیاتی با اشاره به اینکه اعتبار این جشنواره از محل اعتبارات ملی تامین شده است، گفت: برای این جشنواره دو میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبار ملی هزینه می‌شود که تاکنون این مبلغ تخصیص نیافته و ساز و کار این اعتبار در حال پیگیری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.