به گزارش ایرنا طاهر رستمی سه شنبه شب در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسفراین اظهار داشت: برای کاهش نرخ بیکاری و ایجاد فرصت های اشتغال، باید از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران حمایت بیشتری کرد.
وی با بیان اینکه گردش مالی در شهرستان ضعیف است، افزود: باید با ایجاد کسب و کارهای کوچک به تولید انبوه محصولات و افزایش گردش مالی کمک کرد.
رستمی همچنین از تشکیل ستاد توسعه مردمی بنا به دستور استاندار خراسان شمالی خبر داد و گفت: دستگاههای عضو ستاد با مطالبه خواسته های خود باید بتوانند در جذب سرمایه گذار به دولت کمک کنند .
وی افزود: انجام مسئولیتها در حوزه اشتغال و رونق تولید تنها براساس وظیفه اداری نباید باشد و این امر باید به عنوان یک تکلیف اجتماعی در کنار وظیفه اداری انجام گیرد.
رستمی با اشاره به سفر مقامات کشوری به استان و شهرستان گفت: دستاورد سفر مقامات بسیار پربرکت بود و اعتبارات قابل توجهی جذب شهرستان و استان شد.
وی تقویت صنعت گردشگری، زیرساختهای کشاورزی و تقویت صنایع را از جمله ظرفیتهای مهم سرمایه گذاری اسفراین برشمرد و افزود: با استفاده از این ظرفیت ها علاوه بر ایجاد اشتغال برای شهرستان، می توان به اشتغال شهرستانها و استانهای همجوار نیز کمک کرد.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

۵۱۳۲/۷۱۸۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.