فهیمه مهمان نواز روز شنبه به مناسبت ۱۷ مرداد در بازدید از ایرنا خراسان شمالی، اظهار داشت: خوشبخانه نیروهای این سازمان خبریا برای انعکاس اخبار فنی و تخصصی با کارشناسان ارتباط خوبی دارند که این امر موجب شده است که اخبار خروجی ایرنا فنی و تخصصی باشد.

وی با بیان اینکه ایرنا در انتشار اخبار استاندارد عملکرد خوبی داشته است، گفت: متاسفانه برخی از رسانه ها در حوزه اخبار دستگاه های فنی بسیار بد عمل می کنند.

وی افزود: باید به مسائلی که به حوزه سلامت و ایمنی بر می گردد اطلاع رسانی نیز در این زمینه فنی برخورد شود.

مهمان نواز اظهار داشت: متاسفانه هم اکنون رسانه ها در حوزه هایی که از تخصص برخوردار است فنی و تخصصی نگاه نمی کنند که این امر آگاهی رسانی را بعضا با مشکل مواجه می کند.

وی به فضای مجازی، کانال ها و گروه های فعال در این استان نیز اشاره ای کرد و گفت: متاسفانه در این فضاها بعضا اخباری منتشر می کنند که صحت ندارد و سلقیه ای و شخصی عمل می شود که متاسفانه در ذهن ها نیز باقی می ماند.

وی از کنترل نشدن حوزه فضای مجازی در این استان انتقاد کرد و افزود: متاسفانه بیشتر اخبار این فضاها صحت ندارد و تنها با هدف جذب مخاطب و افزایش بازدید کننده به آن پرداخته می شود.

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی فضای مجازی را تیغ دو لبه دانست و اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور باید در راستای بهبود فضای جامعه از این امکانات استفاده شود اما متاسفانه بعضا باعث تشنج نیز خواهد شد.

وی ضمن انتقاد از رسانه های زرد نویس گفت: هم اکنون این رسانه ها با ارائه مطالبات فراوان و از هم گسیخته ذهن ها را آشفته و درگیر می کنند.

۳۰۰۷/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.