حبیب الله خجسته پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: تعریف جامعه خبرنگاران برای مدیران و مردم نیازمند ساماندهی خبرنگاران است و برای تحقق این راهبرد یک کارگروه تشکل شده است.

وی خاطرنشان کرد: از یک ماه گذشته یک کارگروه با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور نمایندگان رسانه‌های استان و دستگاه‌های فرهنگی شکل گرفته و در آینده ای نزدیک نتیجه این کارگاروه برای ساماندهی خبرنگاران اطلاع‌رسانی می شود.

وی با اشاره به فعالیت پایگاه‌های رسانه‌ای دارای مجوز و افرادی که به صورت شخصی در فضای مجازی کار می‌کنند، ادامه داد: ظهور فضای مجازی شکل و روند ساماندهی را تغییر داده است، ولی به زودی نتایج اعلام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی ارتباط و تعامل خود با خبرنگاران را تقوییت کنند و خبرهای مورد نیاز جامعه و مردم را به خبرنگاران اطلاع‌رسانی کنند.

وی بیان کرد: لازم است عموم مردم در جریان خبرهای مربوط به کشور و دنیا  قرار بگیرند و خبرنگاران در خط مقدم این وظیفه بزرگ و خطیر قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: خبرنگاران دارای روحیه خطرپذیری بالا هستند و در اطلاع رسانی و افزایش آگاهی و تحلیل آحاد جامعه نقشی بی بدیل دارند.

هفدهم مرداد به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی روزخبرنگار نامگذاری شده است.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.