ابوالفضل محبان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به جاری شدن سیلاب، برای امدادرسانی به عشایر مراوه تپه، نیاز به قایق بود که این جمعیت نسبت به تامین و اعزام آن اقدام کرد همچنین یک دستگاه خودرو عملیات به مناطق عشایری استان گلستان اعزام شده است.
وی افزود: این جمعیت برای عشایر خراسان شمالی که در مراوه تپه استان گلستان مستقر و گرفتار سیل شده اند، یکهزار بسته غذایی یک ماهه و 72 ساعته آماده کرده است.
محبان در بخش دیگر سخنان خود در باره امداد رسانی به سیل زدگان در شهرستان مانه و سملقان گفت: تیم های امدادی این جمعیت امروز به روستای کهنه جلگه دسترسی یافتنند.
وی افزود: تاکنون دسترسی به سه روستای دور دست این شهرستان میسر نبود اما امروز امدادگران توانستند با بازگشایی بخشی از معبر به وسیله دو دستگاه تراکتور از مسیر روستای حصارچه عازم روستای کهنه جلگه شدند.
محبان با اشاره به توزیع 215 بسته غذایی یک ماهه بین آسیب دیدگان ناشی از سیل در شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان گفت: در مجموع 20 روستای استان تحت تاثیر سیل قرار گرفته که منجر به تخریب 12 منزل مسکونی شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: تا کنون 30 تخته چادر بیش از 500 قوطی انواع کنسروجات بین مردم این مناطق توزیع شده است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.