ابوالفضل محبان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شب گذشته 41 دستگاه خودرو در محورهای شهرستان بجنورد و چهار دستگاه در محورهای شهرستان اسفراین امدادرسانی شدند.
وی افزود: امدادگران این جمعیت همچنین به 179 نفر مسافر عبوری از محورهای استان امدادرسانی کردند که 163 نفر در بجنورد و 16 نفر در اسفراین بودند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اظهار داشت: چهار تیم امدادی این جمعیت در عملیات شب گذشته مشارکت داشته اند.

* برف روبی 610 کیلومتر راه اصلی استان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم گفت: راهداران استان هم به 42 دستگاه خودرو گرفتار در برف امدادرسانی کردند.
محمد مشتری اظهار داشت: از شب گذشته تا کنون 610 کیلومتر از راه های اصلی استان برف روبی و 245 تن شن و نمک در راه های اصلی استان استفاده شده است.
وی گفت: راهداران در 10 محور اصلی و یک محور روستایی نسبت به امداد رسانی و برف روبی جاده ها مبادرت داشته اند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تصریح کرد: در این مدت 40 کیلومتر راه روستایی استان برف روبی شده است.
به گزارش ایرنا، بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه در استان سبب بارش برف و کولاک می شود.
وزش باد بسیار شدید و بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر و مسیل ها در برخی مناطق از دیگر پیامدهای سامانه بارشی جدید است. از لحاظ دمایی نیز کاهش نسبی دمای هوا تا اواخر هفته ادامه دارد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.