ابوالفضل محبان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جاری شدن سیلاب در رودخانه ها، ارتباط تعدادی از روستای شهرستان مانه و سملقان را قطع کرده است و عبور خودروها برای امداد رسانی به سیل زدگان این روستاها میسر نیست.
وی افزود: البته با فروکش کردن نسبی سیلاب، عبور خودروهای کمک دار با کمک ناوگان سنگین، در برخی از روستاها از جمله روستاها از جمله حاج غلامرضا یمیق و یموق و کلاته میرزا عباس و حسن آباد سیل، انجام شده است و حادثه دیدگان از اقلام امدادی هلال احمر بهره مند شدند اما دسترسی به سایر روستاها همچنان میسر نیست.
وی تصریح کرد: شب گذشته سه تیم ارزیاب و اکنون هفت تیم از هلال احمر به چند روستا اعزام و ارزیابی ها انجام شده است و در این مناطق، 12 تخته چادر و اقلام غذایی توزیع شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: به علت نبود دسترسی، ارزیابی درست ودقیق از روستاهای دچار حادثه انجام نشده است.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مانه و سملقان با چند تن از مدیران استانی و شهرستانی برای بررسی میدانی در منطقه حضور دارند و همچنین تعداد ۱۰۰ تخته چادر و مواد غذایی به همراه تیم ها در منطقه آماده توزیع است که به محض برقراری راه دسترسی امدادرسانی به مردم منطقه انجام خواهد پذیرفت.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.