مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌ از امدادرسانی به 3 هزار و 851 نفر حادثه دیده و 542 مورد حادثه از اول فروردین تا 31 شهریورماه در البرز خبرداد.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات استان از اول فروردین  تا 8 صبح امروز 542 مورد حادثه ثبت شده است که دو هزار و 204 نیروی عملیاتی در قالب 691 تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز به 3 هزار و 851 نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد حادثه دیده، یکهزار و 441 نفر جاده ای، 230 نفر خدمات حضوری، 10 نفر دریایی و ساحلی، 78 نفر کوهستان، شهری 23 نفر، صنعتی کارگاهی 9 نفر، 1 نفر ریزش آوار، سیل و آبگرفتگی286 نفر، هزار و 772 نفر خدمات مناسبتی و یک نفر هوایی است.  

چرخساز نسبت به رهاسازی مصدومان در این بازه زمانی به 483 مورد عملیات رهاسازی اشاره کرد و گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از گذراندن دوره های تخصصی هر لحظه این آمادگی را دارند که در سریع‌ترین زمان بر بالین مصدومان برسند.

وی از فعالیت 6 پایگاه امدادی ثابت در محورهای مواصلاتی و سطح شهر البرز  تصریح کرد: روزانه 59 امدادگر و نجاتگر در پایگاه های امداد و نجات هلال احمر  به مردم  امداد رسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: 1 فروند هلیکوپتر نیز به صورت کامل فعال است تا در صورت بروز حوادث احتمالی از این ظرفیت برای امداد و نجات استفاده شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری هلال احمر 24 ساعته آماده  خدمات رسانی به شهروندان است تا درصورت نیاز هموطنان عزیز به خدمات امداد و نجات ،به یاری آنها بشتابند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.