به گزارش ایرنا، محمدعلی شجاعی روز چهارشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: فرمانداران باید مشکلات را در شهرستان ها حل و در صورت نیاز، به استان منعکس کنند، مشکل نباید در شهرستان ها بماند.
وی با اشاره به محتمل بودن سفر رئیس جمهوری به این استان در سال آتی افزود: از مدیران درخواست می شود مصوبه های اجرا نشده سفر پیشین را شناسایی کنند.

* ادارات خراسان شمالی پیگیر پرداخت مطالبات پیمانکاران باشند
شجاعی گفت: از دستگاه های اجرایی انتظار می رود برای پرداخت مطالبات پیمانکاران برنامه ریزی داشته باشند.
وی با تاکید بر لزوم جذب سرمایه گذار خارجی گفت: نگاه ویژه ای به سرمایه خارجی دارم و در این باره پیگیری هایی برای حضور سفرای ایران در کشورهای مختلف در استان در حال انجام است.
شجاعی گفت: خراسان شمالی، استان مرزی است اما هیچ بهره ای از این فرصت نبرده است اما تلاش داریم تا بازگشایی بازارچه مرزی محقق شود.
استاندار خراسان شمالی بر استفاده از توان بخش خصوصی هم تاکید کرد و اظهار داشت: باید زیرساخت ها را برای حضور بخش خصوصی فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: اگر نتوانیم شرایط را برای حضور بخش خصوصی ایجاد کنیم، نمی توانیم راه توسعه را پیش بگیریم.
شجاعی افزود: یکی از مطالبات استان، اجرای مرحله دوم پتروشیمی خراسان است و در این باره پیگیری هایی انجام شده و فکر می کنم به جای خوبی رسیده است.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به تدوین سند توسعه استان گفت: سال آتی، تمام برنامه های استان بر اساس این سند انجام می شود.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.