به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از این میزان تسهیلات 400 میلیون ریال با نرخ 6 درصد و 600 میلیون ریال با بهره 18 درصد است.
وی افزود: سهمیه چهارمحال و بختیاری در اجرای این طرح یکهزار و 851 واحد مسکونی است.
عباسی تصریح کرد: مردم، پیمانکاران، شهرداران و فرمانداران شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری باید اطلاعات کافی را در این زمینه کسب کنند.
وی یادآور شد: اطلاع رسانی به شرکت های انبوه سازان و سرمایه گذاران باعث مشارکت آنان با مالکان بافت فرسوده در اجرای این طرح می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در خصوص استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهرکرد اظهار داشت: مراحل تخصیص به متقاضیان در قالب یک طرح ابلاغ و مشخص شود.
وی گفت: پس از انجام این مراحل ، طرح مورد نظر به یک سرمایه گذار واگذار شود تا پساب‌ را جمع آوری کرده و به مقدار مورد نیاز به طرحهای صنعتی و نیمه صنعتی متقاضی استفاده از پساب به فروش برساند.
عباسی همچنین تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی موظفند برنامه ‌های خود در رابطه با این ستاد را به دبیرخانه ارائه کنند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای تخصیص پساب تصفیه خانه فاضلاب شهرکرد به میزان 470 لیتر در ثانیه اخذ درخواست متقاضیان به منظور استفاده از این پساب در حوزه صنعت و فضای سبز صورت گرفته است.
کوروش نادری بنی تصریح کرد: تخصیص پساب به متقاضیان نیز در کمیته مدیریت منابع آب شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری انجام شده است.
به گزارش ایرنا، با توجه به خشکسالی های دهه اخیر و کاهش شدیدی منابع آب چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد تا استفاده از پساب استان در حوزه صنعت و فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.
7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.