بابک دین پرست دوشنبه شب به خبرنگاران خراسان شمالی در شیروان اظهار داشت: استان مرزی که پایانه یا بازارچه مرزی نداشته باشد، معنا ندارد و باید این خطه در عمل به یک استان مرزی تبدیل شود.
وی در خصوص قاچاق سوخت گفت: باید کاری کرد که منافع دولت و معیشت مردم در این قضیه تامین شود و مرزنشینان باید از منافع و عواید آن بهره مند شوند؛ البته با این شرط که باعث تثبیت و اشتغال پایدار شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: در سفر دو روزه خودم به استان خراسان شمالی تلاش می شود تا مهم ترین موانع و مشکلات در مسیر توسعه استان شناسایی و حل و فصل شود.
دین پرست افزود: با توجه به اینکه استان خراسان شمالی عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور شده این امر کمک زیادی به توسعه و ارتقای سطح معیشتی مردم خواهد کرد.
استاندار خراسان شمالی هم در این مصاحبه اظهار داشت: عضویت این استان در شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور موجب بهبود شاخص های توسعه ای خواهد شد.
محمدعلی شجاعی گفت: تنها راه خروج استان و گام گذاشتن در مسیر توسعه، جذب سرمایه گذار و ادامه این روند است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به همراه استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مجتمع دامپروری هزار راسی روستای قلعه چه، کارخانه آبمیوه گیری بهنوش و کارخانه قند شیروان بازدید کرد.
شیروان در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.