به گزارش ایرنا والدین شهید حسین حریری، جانباز 70 درصد غلامحسین رهباردار و آزاده سرافزاز علی اکبر عرفانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی را در این بازدید همراهی کردند.
مدیر موسسه پیام آزادگان خراسان رضوی در این نشست گفت: فضای رسانه ای کشور در مقایسه با 30 سال گذشته تغییر کرده و امروز رسانه های داخلی نیز همه اخبار بهنجار و نابهنجار جامعه را منتشر می کنند.
علی اکبر عرفانی افزود: رسالت رسانه های امروز تنها نشان دادن ناهنجاریهای جامعه نیست بلکه رسانه باید آن دسته از هنجارهایی که از دید مردم دور افتاده را نیز منعکس کند.
وی بر آمادگی جامعه ایثارگری برای فداکاری مجدد در راستای اهداف انقلاب اسلامی و امنیت کشور تاکید و بیان کرد: اگر دیروز ایثارگران در عرصه جهاد و شهادت رشادتهایی داشته اند امروز در عرصه اقتصاد و کارآفرینی در حال خدمتند و شایسته است رسانه به انعکاس این فعالیتها نیز توجه کند.
پدر شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) حسین هریری نیز گفت: شهدا الگو و روشنگر راه برای همه آحاد جامعه هستند و امیدواریم رسانه ها و بویژه ایرنا همچون گذشته با رعایت بی طرفی و بدون دخالت دادن گرایشهای سیاسی در تداوم و پیگیری راه شهدا کوشا باشند.
وی همچنین از انتشار گزارش ایرنا در خصوص فرزند شهیدش که با عنوان 'اسماعیل در مسلخ' تهیه شده بود تشکر و به ذکر خاطره ای از این شهید پرداخت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز ضمن تجلیل از انعکاس اخبار حوزه ایثار و شهادت در ایرنا گفت: رسانه ها عادت به بزرگنمایی رویدادهای منفی در قالب حوادث کرده اند و این موضوع باید به سمت توجه بیشتر به هنجارهای جامعه تغییر کند.
حجت الاسلام حسین معصومی افزود: رسانه ها با آگاهی بخشی مردم در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی تداوم دهنده راه شهدا هستند و در این مسیر بنیاد شهید از همکاری با رسانه ها بویژه ایرنا دریغ نخواهد کرد.
خراسان رضوی 17 هزار و 139 شهید، 48 هزار و 671 جانباز و سه هزار و 383 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
3221/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.