به گزارش ایرنا، محمد علی جعفری روز شنبه در کارگروه ستاد تنظیم بازار گناباد افزود: باید کمیته توزیع زیر مجموعه این ستاد تشکیل و متناسب با اولویتها به صورت هدفمند کالاها و مواد مورد نیاز را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.
وی افزایش نقدینگی و خرید حجم بسیار از برخی کالاها را یکی از دلایل مهم التهاب در بازار ذکر کرد و اظهار داشت: شناسایی نیاز بازار برای جلوگیری از هر نوع غافل گیری، ضروری است.
وی گفت: با متخلفان اقتصادی و گران فروشان و کم فروشان در بازار این شهرستان با قاطعیت برخورد می شود.
جعفری افزود: هیچ گونه مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم و کالاهای اساسی در این شهرستان وجود ندارد و برخی کالاها مانند مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز نیز بیشتر از نیاز موجود در این شهرستان تولید می شود که باید با برنامه ریزی صحیح و افزایش نظارت با گرانی های خودسرانه برخورد کرد.
وی اظهار داشت: قیمت نان در این شهرستان افزایش نیافته و با افرادی که نان را بیشتر از قیمت تعیین شده عرضه کنند، بدون چشم پوشی برخورد می شود.
وی گفت: ستادهای تنظیم بازار گناباد باید دست کم هفته ای یک بار تشکیل و گزارش وضعیت توزیع کالاها توسط خرده فروشها و عمده فروشها به صورت روزانه به فرمانداری ارائه شود.
جعفری از رسانه های ارتباط جمعی و فضای مجازی خواست با فرهنگ سازی و انعکاس خدمات و نظارتهای مسئولان بر روند توزیع کالا و خدمات در آرامش خاطر مردم نقش آفرین باشند.
از مجموع چهار هزار واحد صنفی شهرستان گناباد 3800 واحد فعال است.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.