آیت الله سیداحمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با دانشجویان شرکت کننده در 'طرح ولایت' خراسان رضوی افزود: قشر آسیب پذیر جامعه که انقلابی و استکبارستیز است می تواند آمریکا را به زانو دربیاورد به شرطی که اینها را از گرفتاری معیشتی نجات دهیم و بتوانند سبد کالای خود را با نرخ پایین تامین کنند.
وی با بیان اینکه باید محوریت ارز و طلا در سبد کالا را به هم زد، افزود: اگر جریان بسیج و جهادی مدیریت اقتصادی کشور را دور بزند و در مساله معیشت، قشر آسیب پذیر را از گرانی های ساعتی و روزمره نجات دهد دشمن نمی تواند به خاطر معیشت ما را زمین گیر کند.
امام جمعه مشهد ادامه داد: اگر این کار انجام شود با حرکت چهار نفر پولدار بی انگیزه در دین، مفسد اقتصادی و بی ایمان که پول ملی را تنزل داده و پول دشمن را تقویت می کنند انقلاب ضربه نمی خورد.
آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود، 'طرح ولایت' را طرح سربازسازی برای ولایت خواند و گفت: دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم در عرصه سربازی باید در این طرح آماده شوند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر بر موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید کرده اند اما مسئولان و مردم چنانکه شایسته بود در این موضوع همکاری نکردند و اکنون در حال جنگ نرم با دشمن هستیم و این جنگ بدتر و شدیدتر از جنگ سخت است.
وی با بیان اینکه جنگ نرم فقط به موضوع فرهنگ خلاصه نمی شود، افزود: بخش سیاسی و اقتصادی هم درگیر جنگ نرم دشمن هستند و ما در مقابل حرکتهای دشمن احتیاج به دفاع و نیز حرکتهای تهاجمی داریم.
آیت الله علم الهدی افزود: دشمن 2 فعالیت را در برابر نظام اسلامی دنبال می کند. می خواهد یا ما و نظام را با قتل عام براندازی کند و یا با تسلیم ساختن ما، بر نظام، جامعه و انقلاب مسلط شده و ما را به بردگی گرفته و ایران را پایگاه حفظ منافع خود در عرصه های مختلف قرار دهد.
5132/7507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.