به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس رفعتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مردم به وضعیت اقتصادی حال حاضر کشور معترض هستد و اعتراض های مردمی به حق است.
وی با بیان اینکه مراجع تقلید و روحانیت با مردم همدری داشتند و دارند، افزود: توده هایی از مردم که اقشار آسیب پذیر جامعه هستند در شرایط سخت اقتصادی با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند‌.
وی افزود: دستگاه اجرایی اگر در این جنگ اقتصادی، اقتصاد مقاومتی را دنبال نکند و به جای آن اقتصاد برجامی را دنبال کند این سبب می شود، که وضعیت آشفته بازار فعلی را در بازار ارز و سکه ببینیم.
وی افزود: شرایط ارز و سکه مطلوب هیچ کس نیست، جز یک درصد اندکی که از اخلال در ارز و سکه سود می برند اما نه نظام و نه جامعه و نه مردم هیچ نفعی نمی برند.
رفعتی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر مستقل بودن حوزه های علمیه و مراجع، موضع گیری آیت الله مکارم شیرازی در برابر توافق اف. ای. تی. اف را حاکی از این دانست و افزود: این اقدام آیت الله مکارم مانند تحریم تنباکو توسط میرزای شیرازی برای جلوگیری از تسلط بیگانگان بر اقتصاد کشور بود.
وی افزود: آسیب های کنوانسیون منع تامین مالی تروریسم برای مملکت بیش از آسیب های تنباکو بود از این رو مرجعیت و حوزویان ورود پیدا کردند تا از دستور کار مجلس خارج شود.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.