به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام افزود: جابجایی اعتبار با هماهنگی سازمان مدیریت و دستگاه نظارتی باید در راستای حل مشکلات باشد و نباید اعتبار جابجا شده در محلی غیر قانونی هزینه شود.
وی تاکید کرد: باید یک نشست شورای اداری با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، ذی حسابان و دستگاه های نظارتی سازمان بازرسی و دیوان محاسبات و حتی دادگستری تشکیل شود تا مسائل و مشکلات مربوط در آن مطرح، بررسی و برطرف شود.
وی افزود: شرایط کشور ایجاب می کند که یک مدیریت تصمیم ریسک پذیری بگیرد و بدون شک این امر اگر در راستای منافع دستگاه و مردم باشد مورد حمایت خواهد بود.
وی به وضعیت کنونی بازار و اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: سیستم بانکی و اقتصادی به کمک هم بیایند و در این جنگ روانی که ایجاد شده تا تثبیت و بازگرداندن ارزش ریال و کاهش قیمت دلار برای آرامش جامعه تلاش کنند.
استاندار ایلام گفت: با توجه به فرصت پیش آمده و توانایی واحدهای تولیدی اکنون دستگاه های تامین اجتماعی، امور مالیاتی و بانکها مطالبات خود را از تسهیلاتی که در اختیار مجریان قرار گرفته وصول کنند.
وی در تشریح دستور کار جلسه در خصوص طرح هایی که اعتبار و تسهیلات دریافتی آنها در محل مورد نظر هزینه نشده گفت: اگر مجری پول را در جای خود هزینه نکرده باشد این جرم است و ما از این واحد حمایت نمی کنیم.
سلیمانی دشتکی همچنین به حمایت از واحدهای تولیدی احیا شده تاکید کرد و گفت: برای تثبیت جمیعت در مناطق روستایی، ایجاد اشتغال مولد و توسعه استان پشتیبان واحدهای تولیدی هستیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست مسایل و مشکلات چهار طرح شرکت آلامتو زاگرس، باغ پرندگان، شرکت امین سیلوی دره شهر و خانه های مسافری شهر مهران مطرح و تصمیماتی در راستای رفع مشکلات آنها اتخاذ شد.
همچنین مدیرعامل شرکت گاز ایلام به تشریح عملکرد این شرکت در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت:گاز رسانی به شهرهای ایلام از سال 82 آغاز شده و اکنون 22 شهر و 355 روستا در استان از نعمت گاز برخوردار هستند.
شمس الهی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 98 همه شهرها و روستاهای ایلام از نعمت گاز بهره مند خواهند بود.
وی تاکید کرد: شرکت گاز استان با توجه به اتفاقات سیل و زلزله توانسته است آزمایش خود را در رعایت ایمنی و جلوگیری از خسارت به خوبی پس دهد.
وی افزود: این شرکت در دو سال اخیر بیش از برنامه مصوب توانسته است عملکرد داشته باشد به گونه ای که در سال گذشته قرار بود 71 روستا گذار شوند اما عملا 91 روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.
وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری مستمر شهروندان همه استان و واحدهای تولیدی از نعمت گاز برخوردار شوند.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.