به گزارش ایرنا قاسم تقی زاده خامسی، دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مدیریت شهری برای بازسازی بافت های تاریخی و بافت های فرسوده برنامه مفصلی دارد و تعدادی از محلات نیز شناسایی شده اند که بازسازی آنها با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی و مردم در دستور کار است.
وی با بیان اینکه عملیات بازسازی پیشخوان آرامگاه فردوسی نیز به زودی آغاز می شود، بیان کرد: برای اجرای طرح بازپیرایی منطقه توس توسط شهرداری از رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درخواست کردم که این موضوع به استاندار خراسان رضوی تفویض شود تا طرح در مدت زمان کوتاهی اجرا شود.
تقی زاده بیان کرد: استانداری اعلام کرد که این موضوع حدود 2 سال پیش به استاندار تفویض شده و شورایی نیز در این خصوص تشکیل شده است از این رو موضوع بازپیرایی پیشخوان آرامگاه فردوسی به زودی آغاز می شود.
تقی زاده خامسی تاکید کرد: مردم شهر زیبا و بانشاط می خواهند تا نسبت به آن احساس تعلق کنند لذا باید این حس را در مردم زنده کنیم.
طرح باغ مشاهیر و مفاخر توس در سه مرحله و در مدت یک سال به صورت کامل با همکاری و مشارکت شهرداری مشهد اجرایی می شود.
در مرحله نخست بازپیرایی جلوخان آرامگاه فردوسی به مساحت 6 هکتار عملیاتی می شود که در این بخش آماده سازی فضای سبز و ایجاد مبلمان لازم در محدوده جلوخان آرامگاه اجرا می شود و مراحل بعدی شامل آماده سازی سردیس ها و تندیس ها و در نهایت اجرای کامل باغ مشاهیر و مفاخر توس است.
شهردار مشهد در خصوص تبلیغ یک برند شوینده داخلی در ایام نوروز در عرصه میدان شهدا نیز گفت: روز گذشته نماینده ارومیه در مجلس به صورت علنی از این اقدام شهرداری مشهد، که قبل از بیانات رهبری تبلیغ کالای ایرانی را آغاز کرده بود، تشکر کرد.
شهردار مشهد افزود: تبلیغ کالاهای داخلی در اطراف پروژه های ساختمانی نیمه تمام یک ابداع است و در هیچ جا دیده نشده است. یقینا نمایش بنر تبلیغاتی مقابل پروژه های نیمه تمام بهتر از دیده شدن آجر و میلگرد است.
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.