احمد برادران روز چهار شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان سبزوار افزود: در شرایطی که دشمن با بزرگ نمایی مشکلات اقتصادی و ناکارآمد جلوه دادن کارگزاران نظام، سعی در تزریق یاس و ناامیدی در جامعه دارد مردم و همه گروهها باید برای وحدت و انسجام ملی تلاش کنند.
وی با اشاره به دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته اظهار کرد: با انتقال و انعکاس بخشی از این دستاوردها، اعتماد عمومی جامعه و جوانان به نظام جمهوری اسلامی افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه جوانان سرمایه اصلی کشور و محور توسعه پایدار هستند گفت: 90 هزار نفر از جمعیت شهرستان سبزوار جوانان هستند که فرصت بی نظیر در توسعه منطقه محسوب می شود.
برادران افزود: در برنامه ششم توسعه به موضوع جوانان و رفع مشکلات معیشتی، اشتغال و ازدواج جوانان توجه شده و دولت گام های خوبی برای ساماندهی امور جوانان برداشته است.
وی با اشاره به مشکل بیکاری، اشتغال و ازدواج اظهار کرد: تقویت سازمانهای مردم نهاد نقش عمده ای در رفع این مشکلات دارند.
وی گفت: مشارکت جوانان در تصمیم گیری و اداره امور کشور فرصتی است که غفلت از آن موجب تهدید جدی می شود.
وی همچنین با اشاره به تشکیل مجلس مشورتی جوانان در شهرستان سبزوار افزود: این تشکل در انسجام و سازمان ‌دهی امور جوانان، داشتن برنامه برای پرورش جوانان و تربیت مدیران توانمند برای آینده کشور نقش مهمی دارد.
برادران گفت: جوانان از طریق مجلس مشورتی می توانند با فائق آمدن بر مشکلات و با اعتماد به مهارت ‌ها مشکلات خود و کشور را حل کنند.
شهرستان 306 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.