به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ری گفت: روسای ادارات و مسئولان دولتی نباید به دنبال آمار سازی و دادن آمارهای اشتباه باشند، بلکه باید به گونه ای عمل کنند که مردم خدمات آنان را در زندگی روزمره خود احساس کنند.
وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران مشکلات اقتصادی پیش روی دولت و نظام اسلامی را به خوبی می داند و درک می کنند ولی مردم به هیچ عنوان دروغ گویی و دادن گزارش های غیر واقعی را از سوی مسئولان نمی پذیرند.
جمالی پور یادآور شد: مسئولان دستگاه های مختلف دولتی باید در وهله اول ظرفیت و توان ادارات خود را در پیشبرد اهداف اقتصادی دولت بررسی کنند و سپس تعهد انجام خدمتی را بر عهده گیرند تا جوابگوی افکار عمومی و مردم باشند.
وی مسئولان را نیروهایی در خدمت تولید کنندگان و کارآفرینان دانست و عنوان کرد: ما مسئولان در شرایط نابسامان اقتصادی کشور باید بدون هیچگونه غرور و تکبری، نیروهای تسهیل کننده کارآفرینان و تولید کنندگان باشیم، چرا که این افراد امروز تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه ایران هستند.
وی بر حل مشکلات سرمایه در گردش و وام های تولید کنندگان شهرستان ری تاکید کرد و یادآرو شد: مسئولان شهرستان ری باید شرایطی را فراهم کنند تا تمامی منابعی که از سوی دولت برای حل مشکلات سرمایه در گردش کارآفرینان این شهرستان تخصیص داده شد در جهت حل مشکلات اقتصادی این شهرستان جذب شود.
جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ری عصر یکشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از روسای ادارات ای شهرستان در فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.