به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'حسین بیات مختاری' افزود: با کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد مخدر در محدوده بولوار شهید بهشتی نیشابور، ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات میدانی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.
وی اظهار کرد: با دستگیری متهم 31 ساله که فرد سابقه دار است از مخفیگاه وی 12 کیلو و 330 گرم تریاک کشف شد.
وی گفت: متهم مزبور پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

* کشف بیش از 360 میلیون ریال لوازم آرایشی قاچاق در نیشابور
براساس گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی نیشابور گفت: پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از یک واحد صنفی و یک دستگاه خودرو سواری سمند بیش از 360 میلیون ریال لوازم آرایشی قاچاق کشف کرد.
وی افزود: پلیس آگاهی با دستیابی به اطلاعات در باره رفت و آمد یک دستگاه خودرو سمند حامل کالای قاچاق به یکی از باربری های نیشابور، طی بازرسی از خودرو مزبور یک هزار و 270 قلم لوازم آرایشی قاچاق و بدون مدارک گمرکی کشف کرد.
وی اظهار کرد: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در بازرسی از یک مغازه لوازم آرایشی در محدوده خیابان امام خمینی (ره) این شهر 624 قلم لوازم آرایشی قاچاق کشف کردند.
سرهنگ بیات مختاری با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده 360 میلیون و 600 هزار ریال برآورد شده است گفت: در این ارتباط 2 نفر دستگیر و روانه دادسرا شدند.

* دستگیری کیف قاپ حرفه ای با چهار فقره سرقت در نیشابور
فرمانده انتظامی نیشابور همچنین گفت: با تلاش پلیس آگاهی این شهرستان کیف قاپ حرفه ای دستگیر و به چهار فقره سرقت اعتراف کرد.
وی افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت از طریق کیف قاپی از خانم ها توسط جوان موتورسوار در محدوده خیابان 15 خرداد نیشابور، گشت زنی های هدفمند در این محدوده آغاز شد.
وی اظهار کرد: طی مراقبتهای نامحسوس، راکب یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر و در مواجهه با مالباختگان به چهار فقره کیف قاپی اعتراف کرد.
سرهنگ بیات مختاری گفت: متهم مزبور پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
خبرنگار: سعید صفارائی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
9869 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.