به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرگرد رحیم خامدی افزود: ماموران کلانتری 17 غیاث آباد قزوین در حین گشت زنی در خیابان دانشگاه به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و سرنشینان آن به محض مشاهده ماموران متواری شدند.
وی با اشاره به عدم توجه به فرمان مکرر ایست پلیس و ادامه تعقیب و گریز تا جاده باراجین، ادامه داد: ماموران به ناچاربرای متوقف کردن خودرو از اسلحه استفاده کرده و با شلیک چند تیر به سمت چرخ های سواری پراید ، خودرو متوقف و سرنشینان از خودرو پیاده و با استفاده از تاریکی شب به سمت رودخانه متواری شدند.
سرگرد خامدی به دستگیری یکی از سرنشینان که در داخل آب رودخانه مخفی شده بود اشاره کرد و گفت:پس از انتقال به مقر پلیس و بازجویی فنی مشخص شد وی سواری پراید را یک ساعت قبل در یکی از روستاهای شهرستان قزوین سرقت کرده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین با توجه به بازرسی خودرو وکشف مقادیری ضبط و پخش که توسط سارقان از چند خودرو به سرقت رفته بود گفت تحقیقات پلیس دراین زمینه ادامه دارد.

**دستگیری سه سوداگر مرگ
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین نیز از کشف 2 کیلو و 570 گرم مواد مخدر و دستگیری سه سوداگر مرگ در این استان خبر داد.
سرهنگ ایمانعلی محمدزاده افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر در میدان خلیج فارس به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
وی اضافه کرد : در بازرسی از این خودرو مقدار 2 کیلو و 75 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این خصوص 2 نفر دستگیر شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یادآورشد: در اقدامی دیگر در عوارضی قزوین – زنجان در بازرسی از کیف یکی از مسافران یک اتوبوس، مقدار 495 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.
سرهنگ محمد زاده افزود: متهمان با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.
وی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
6012/ خبرنگار: حدیقه بابایی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.