سرهنگ داوود مرادی روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع سرقت کندوهای عسل و همچنین سیم و کابل برق، نیروی انتظامی این شهرستان، اکیپ هایی متشکل از پلیس های تخصصی به منظور پیشگیری از ادامه سرقت ها و دستگیری سارق یا سارقین، سازماندهی شدند.
وی اظهار کرد: عوامل پلیس آگاهی طارم با تلاش های صورت گرفته و انجام گشت زنی های هدفمند در این زمینه، چهار سارق به هویت های معلوم را در یکی از روستاهای شهرستان طارم مورد شناسایی قرار داده و دستگیر کردند.
مرادی افزود: متهمان در بازجویی های پلیسی صورت گرفته به چهار فقره سرقت کندوهای عسل و سیم و کابل های برق در سطح این شهرستان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.
****
دستگیری سارقان داخل خودرو با 2 فقره سرقت در زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری 2 سارق داخل خودرو با 2 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اعلام مرفوک این شهرستان مبنی وقوع سرقت داخل خودرو، موضوع به صورت وی‍ژه در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ مختار شیرمحمدی افزود: ماموران کلانتری 16 شهرستان زنجان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به محل اعلامی اعزام و متهم به هویت معلوم را که در حال باز کردن درب خودروها بود را دستگیرکردند.
وی اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیس به انجام 2 فقره سرقت داخل خودرو با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد.
شیرمحمدی به شهروندان توصیه کرد برای پیشگیری از سرقت داخل خودرو از قرار دادن 'وجه نقد و اشیا قیمتی' خودداری و وسیله نقلیه خود را به تجهیزات بازدارنده و ضد سرقت مجهز کنند.
****
کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس در شهرستان سلطانیه
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: از یک سوداگر مرگ در سطح این شهرستان، یک کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع گراس کشف و ضبط شد.
سرگرد علی تقیلو، افزود: در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت یک سوداگر مرگ در سطح شهرستان سلطانیه، موضوع شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.
وی، اظهار کرد: پس از شناسایی محل اختفا متهم در این شهرستان، ماموران به محل عزیمت و در بازرسی از منزل متهم، این مقدار مواد مخدر را به کشف کردند که در این خصوص پرونده ای تشکیل و این سوداگر مرگ به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شد.
6084/ 6085
دریافت کننده: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.