دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر تربت حیدریه روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری، بهره برداری از درمانگاه غدیر، آغاز به کار مراکز جامع خدمات سلامت شهرهای کدکن و رباط سنگ و نیز افتتاح پاسگاه پلیس راه تربت حیدریه از جمله مهمترین این پروژه ها است.
حجت الاسلام محمد علی فاطمیان با بیان اینکه مجموعه برنامه های فرهنگی و عمرانی این ایام خجسته یک صد برنامه است، افزود: حضور گسترده مردم و مسوولان در ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر، در حکم تجدید میثاق با آرمان های معمار فرزانه انقلاب و ادامه راه خون شهدای نظام جمهوری اسلامی است.
وی ایام الله دهه فجر را فرصتی مقتنم برای القای امید بین مردم و بیان کارآمدی نظام مقدس اسلامی ایران عنوان و اظهار کرد: شرایط کنونی جامعه نیازمند برنامه های شاد و فرح بخش است و مردم نیز باید با خدمات نطام آشنا شوند و لذا برنامه های دهه فجر امسال بعد از پایان ایام فاطمیه و از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.
فاطمیان افزود: نخستین ویژه برنامه ستاد دهه فجر تجدید عهد و پیمان با آرمان های حضرت امام(ره)، شهدا و انقلاب اسلامی همزمان با سالروز ورود تاریخی امام روز پنجشنبه از ساعت 7:30 صبح با سخنرانی آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در مسجد جامع آغاز خواهد شد.
وی گفت: گلباران تمثال امام راحل در لحظه ورود تاریخی ایشان به کشور در محل میدان مرکزی، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات فرهنگی، ورزشی، برپایی نشست های بصیرتی و سیاسی در مسجد جامع بخشی از برنامه های فرهنگی این ایام الله است.
فاطمیان با بیان اینکه امروز تفکر انقلاب اسلامی در حال گسترش به کشورهای مختلف جهان است، افزود: در شرایطی که صاحبان زر و زور و تزویر با تمام امکانات و تجهیرات خود تلاش می کنند با تفکر انقلاب اسلامی مقابله کنند، اما این نهضت برخاسته از مکتب عاشورا و فاطمی همچنان به سیر صعودی خود تا رسیدن به اهداف متعالی ادامه خواهد داد.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.