مصیب پیله ور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابتهای قهرمانی جوجیتسو نوجوانان و بزرگسالان کشور با عنوان جام ولایت هم اکنون به میزبانی تهران در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: تیم خراسان رضوی با 50 فایتر در هر رده سنی به صورت دو تیم جداگانه با عناوین شهید مدافع حرم محمدرضا سنجرانی یک و دو به این رقابتها اعزام شده است.
سرپرست تیم اعزامی خراسان رضوی گفت: هدایت مبازران این استان را در این رقابتها که در سبکهای کاتا و کمیته برگزار می شود استاد محمد مرادی به عنوان سرمربی برعهده دارد.
وی به شانس بالای مبازران خراسانی در این رقابتها اشاره و بیان کرد: تمرینات خوبی طی یک هفته گذشته در سالنهای مجد و شهید قاسمی دانا مشهد انجام شد و از میان 100 ورزشکار منتخب رقابتهای استانی، تیم اعزامی قدرتمندی راهی رقابتهای کشوری شده است.
او با بیان اینکه این رقابتها به عنوان انتخابی تیم ملی نیز محسوب می شود افزود: هر چند حریفهای قدرتمندی از سراسر کشور در مسابقات حضور دارند اما تلاش می کنیم دست پر به مشهد بازگردیم.
جوجیتسو یک هنر رزمی ژاپنی است که بر مبارزه از فاصله نزدیک با یک رقیب مسلح یا غیرمسلح تاکید دارد. خبرنگار: کامیار اسماعیل پور **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.