مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات در 6 رشته دو و میدانی، جودو، تکواندو، تیراندازی، کاراته و تیر و کمان برگزار می شود.
سرگرد عباس مشمول افزود: با هدف راهیابی افراد برتر به تیمهای ملی و المپیک 2020 شرکت کنندگان از پایگاههای استعدادیابی بسیج تمام استانهای کشور گزینش شده اند و در این مسابقات به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: منتخبان این مسابقات در تعاملی که با فدراسیونهای ورزشی داریم معرفی می شوند تا در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنند و درصورت کسب امتیازات لازم به تیم ملی و مسابقات جهانی راه یابند.
مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: مسابقات تیراندازی، تیر و کمان و دو و میدانی در سالن ورزشی شهید بهشتی و مسابقات کاراته، جودو و تکواندو نیز در مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم سپاه ناحیه یاسر مشهد برگزار می شوند.
وی افزود: با توجه به اینکه سازمان بسیج هر سال یک شهید شاخص در بخش مردان و یک شهید شاخص در بخش بانوان معرفی می کند امسال در قسمت خواهران شهیده مرجان ناز قلیچی از شهدای منا انتخاب شده است که نام او در فعالیتهای فرهنگی و ورزشی یادآوری می شود.
چهارمین المپیاد استعدادیابی خواهران بسیجی 14 تا 18 سال تا فردا در مشهد ادامه دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.