رضا رمضان زاده روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تیم کشتی پهلوانی خراسان رضوی روز گذشته در مسابقات پهلوانی کشور با برتری بر تیم مازندران قهرمان کشور در رده سنی جوانان شد و نشان داد که این خطه در این رشته ورزشی از استعداد و توان بالایی برخوردار است.
وی اظهار کرد:‌این تیم با تمرین های حساب شده، از مدت ها قبل برای مسابقات پهلوانی کشور تلاش کرده بود و بدون شک قهرمانی به دست آمده برازنده جوانان این خطه است.
وی خاطرنشان کرد:با توجه به تمرینات و اردوهایی که انجام شده بود، قرار گرفتن در میان سه تیم برتر در این رقابت ها دور از زهن نبود.
وی ظرفیت های کشتی استان را بسیار خوب توصیف و بیان کرد: جوانان خراسانی استعداد فراوانی در این رشته ورزشی دارند و با کمی حمایت می توانند نتایج درخشانی به دست آورند.
وی با اشاره به نزدیک بودن سبک کشتی پهلوانی به سبکهای محلی خراسان رضوی تصریح کرد: کشتی گیران خراسانی به این سبک از کشتی تسلط بیشتری دارند و با توجه به میزبان بودن، توانستند در این رقابتها به موفقیت دست یابند.
عضو شورای فنی کشتی استان بیان کرد: خوشبختانه در تمامی رده های سنی ورزشکاران ما در سطح قابل قبولی ظاهر شدند اما می توانستیم در دیگر رده های سنی نیز بهتر کار کنیم.
رمضان زاده با در خصوص برگزاری جام جهان پهلوان تختی در مشهد اظهار کرد: برگزاری این جام در مشهد فرصتی مغتنم برای کشتی گیران خراسانی و به وی‍‍ژه کشتی گیران جوان است که از نزدیک با میادین بین المللی آشنا شوند.
وی میزبانی از این مسابقات را افتخاری برای کشتی استان دانست و تصریح کرد: در مسابقات بین المللی جام تختی؛ خراسان رضوی با توجه به میزبان بودن یک سهمیه برای حضور در این رقابتها دارد که ما سعی می کنیم با حضور جوانان در این رقابتها تجربه بین المللی آنها را بالا ببریم.
سرمربی تیم کشتی جوانان خراسان رضوی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان در ابتدای سال 96 بیان کرد: از هم اکنون برای آن مسابقات برنامه داریم و به زودی تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم سهمیه استان را در تیم ملی افزایش دهیم.
7495/ 6012خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.